مرکز فرهنگی هنری شماره 4 اردبیل

 این مرکز در دهه فجر سال 1383 با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان " سعید وثوقی ایرانی" نام گذاری شده و فعالیتهای فرهنگی، هنری، ادبی خود را با هدف خدمت به فرزندان این مرز و بوم آغز نمود.



خدمات مرکز :

 

  کارگاه های هنری ویژه گروه های سنی 6 سال کامل تا 18سال

  اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

بخش های مرکز :

 

  دارای  یک کتابخانه ثابت ویک واحد سیار

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک و نوجوان / سالن آمفی تئاتر / اتاق قصه گویی / 1کارگاه هنری و 1 کارگاه ادبی

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه نقاشی / کارگاه سفال / کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

 

 

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز در دو شیفت از ساعت 8 صبح الی 17 عصر / روزهای زوج پسر و روز های فرد دختر

پرسنل :

 

  2 مربی فرهنگی سیار و ثابت- ۱ مربی مسئول مرکز - 1نفر نیروی هنری – 1نفر نیروی ادبی و 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

  داشتن حداقل ۶ سال تا ۱8 سال  و پرداخت شهریه  20000  تومان برای عضویت در مرکز حقیقی


نشانی :

 

  اردبیل، اسلام آباد وحدت 4 خییابان شهید فخریزاده نبش کوچه نسیم 1و 2

تلفن :

 

  تلفن :  04533477766

مسئول مرکز :

 

  خانم فاطمه حیدری علی کمر  


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1402/07/15 - 15:10
  • تعداد بازدید: 390
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با نقد کتاب شب چهل و یکم؛

پویش کتاب‌خوانی «به‌وقت کتاب» در مرکز 2 کانون اردبیل اجرا شد

نشست اعضای نوجوان با موضوع نقد کتاب «شب چهل و یکم» در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل در نشستی که با حضور مهدیه علیقلی‌زاده کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان برگزار شد، کتاب شب چهل و یکم با موضوع دفاع مقدس موردنقد و بررسی اعضا و مربیان در مرکز الگوی تربیتی شماره 2 کانون اردبیل قرار گرفت.

در ابتدا یکی از اعضای فعال مرکز به ارائه خلاصه‌ای از داستان پرداخته و در ادامه کارشناس ادبی کانون استان با پرداختن به نشانه‌هایی که در ادبیات وجود دارد، اعضا را برای درک یک اثر ادبی و فهم نشانه‌ها به آموزش و مطالعه بیشتر دعوت کرده و گفت: برای کشف نشانه و درک معنا، نیاز است متن ادبی را چند بار مطالعه کنیم چراکه در دور اول تمام تلاش ما برای قرائت درست و ارتباط با اثر است در خوانش دوم چون با تعلیق در داستان درگیر نیستیم به برخی جزییات پی می‌بریم و در خوانش سوم می‌توانیم روی جنبه‌هایی مانند شخصیت‌پردازی، زاویه دید و مانند آن متمرکز شویم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست اعضا در مورد شخصیت‌پردازی، چگونگی روایت ایدئولوژی نهفته در متن و پیرنگ داستان به بحث و گفتگو پرداخته و نظرات خود در رابطه با این اثر بیان کردند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت